NewBorn Pure Pegion Lotion, Mandian Untuk Bayi

NewBorn Pure Pegion Lotion, Mandian Untuk Bayi
Alhamdulillah selamat melahirkan anak ke 3 . Bila pernah ada pengalaman anak sebelum ini menmpunyai kulit sensitif, jadi Ainul sangat berkira , memilih mengenai mandian anak anak ni terutama yang baru lahir.

Mandian, lotion baby jika ada banyak bahan kimia bukan sahaja sangat berbahaya malah sikit demi sedikit membuatkan kulit baby kering, kasar. Jika kulit baby ada eczema lagi la teruk nanti.

Bercakap pasal mandian. lotion ni, Ainul ada guna Newborn Pure dari Pegion yang special khas untuk memelihara kulit bayi.

Moisturizing lotion dan purifying body wash ni bebas dari bahan kimia yang bahaya. Alcohol free, formaldehyde free, parable free .

Special mengenai set ini dimana, ianya diformulakan oleh Natulayer.

Dalam kandungan, bayi dilindungi oleh lapisan terbentuk secara semula jadi pada kulit. lapisan ini adalah tiada lagi selepas kelahiran. Oleh itu kulit bayi adalah kurang dilindungi, menjadikannya lebih terdedah dan sensitif berbanding dengan kulit orang dewasa.

Dengan lebih daripada 40 tahun pengalaman dalam bayi penjagaan kulit, Pigeon telah mencipta Natulayer lapisan bahan-bahan yang meniru kot semulajadi perlindungan terdapat pada kulit bayi dalam kandungan.

terbukti secara saintifik, Natulayer menawarkan dua lapisan perlindungan dan kelembapan. Ia menyerupai Vernix, lapisan pelembap pelindung berlilin ditemui pada bayi yang baru lahir, dan lipid kelembapan menangkap, Ceramide untuk membantu mengekalkan kulit lembut, terhidrat dan dipelihara.

Ainul dah cuba memang best. kita pakai pun kulit jadi moist, lembut dan ada bau macam baby. Sangat sesusai untuk baby baru lahir dan kanak kanak . 

Kalau korang berminat, boleh dapatkan product ni di MOTHERHOOD
Harga RM59. Boleh terus beli kat sini Purifying Body Wash
Harga RM59 . Boleh beli di sini Moisturizing Lotion
Barangan baby yang lain juga kita boleh dapatkan di Motherhood ni tau. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge