Business Leader Conference 2017

Business Leader Conference 2017
Weekend lepas yang sungguh busy , padat tetapi best , penuh pengisian ilmu. Alhamdulillah berpeluang ke Business Leader Conference 2017 di Sunway Pyramid Convention Center. Conference hari ni sangat special sebab saintis Shaklee dari HQ di US akan turun beri talk. Ye saintis ni la yang buat vitamin yang dok makan hari hari tu. Bukan calang calang vitamin ye.

Muka happy je kan.. Bersemangat nak belajar. Conference ni exclusive hanya yang dijemput sahaja. Ada la requirement kena dapat untuk melayakkan diri join. Yelah Shaklee pun nak pilih mereka yang serius dalam business.

Fashion of the day. Tudung #azprintfiorè dari Butik AmeeraZaini.  Suka sebab tak nipis tapi tak tebal sangat, lembut, warna pastel dan labuh. selesa sangat pakai.

Baju pulak Ainul beli di Butik di Aeon Mall Shah Alam. Butik Nyla. Baju paling susah nak beli. Perut makin membesar la katakan. Banyak baju butik butik best ketat bebenor tang perut. Lagi nampak kebesaran perut ku.

Antara yang menarik di Business Leader Conference ni. Ada banyak lagi tapi rahsia.. surprise!!

ini adalah Dr Les Wong. Saintis Shaklee yang dah bekerja selama 30 tahun di Shaklee. Cuba teka umur dia berapa? majoriti kalau tanya mesti cakap 40an kan.. Umur dia dah 63 tahun. Masih hensem, tegap, fit. Boleh lari lari naik atas pentas. Makan Shaklee la katakan..

Sekitar majlis BLC kami hari tu. Masa ni la nak jumpa geng geng Shaklee yang lain. selalu jumpa di FB, wasap je kan.

Doakan kami berjaya bawa lebih ramai leaders hebat #chromatic ke Spain, France & Italy di 2018 FREE trip dengan Shaklee.
.
Jika anda berminat nak jadikan business ini 1 career menjana pendapatan 4-5 angka dengan bermodalkan RM69 , usaha yang kuat, semangat yang tinggi dan menikmati FREE Trip dengan Shaklee 6 star semuanya FREE .
.

.
Jom jadi sebahagian anak Chromatic kami .
.
Ainul Mustafa
013-3612717
www.ainulmustafa.com
.
Good things comes with EFFORT

3 thoughts on “Business Leader Conference 2017

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge