Tolong kak ! Luka operate Bisul ni sangat sangattt

Friday, September 16, 2016


Kisah dengan customer ni banyak. macam macam ragam, kerenah. memang menguji kesabaran. Ada juga customer yang tak banyak songeh. tak berkira pasal harga. kesihatan paling UTAMA





Antara customer yang paling saya ingat adalah adik manis ini yang baru buat pembedahan bisul. tapi luka masih berdarah , luka dalam dan sangat sakit tak tahan katanya.

kita kalau luka sikit pun sakit, pedih.. ini kan luka pembedahan

dia nak vivix dan tak kisah berapa harga vivix.janji cepat lega.

Bila dah pos vivix dan dia dah mula minum. Ainul yang tak lena tido. asyik dok teringat ok ke dia makan vivix tu. harap ok la luka dia tu. tak putus putus doa untuk customer tersayang. ( semua customer Ainul sentiasa doakan diberikan kesihatan yang baik )

9 hari selepas itu Ainul follow up balik...

apa feedback dia selepas makan vivix untuk luka bisul yang berdarah?


Alhamdulillah bertambah baik...
Daging yg kat tempat luka da mula tumbuh sikit2..

happy, puas hati melihat customer makin sihat & lebih ceria menjalani kehidupan..

inilah bestnya buat shaklee. bukan pasal dapat rumah, kete besar, duit berkepok kepok.. tapi kepuasan bantu orang lain.

belum puas lagi sebab belum cukup rajin, belum cukup usaha lagi bantu orang lain hidup lebih sihat, lebih gembira





LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments