Rumah idaman.. Berangan apa salahnya kan

Friday, September 16, 2016


berkongsi di facebook. ramai pulak yang komen. terima kasih tau. terharu saya dengan doa korang. Dah berjaya dapat nanti ainul buat housewarming jemput korang 


Alhamdulillah bersyukur sangat sangat dah beli rumah dekat Shah Alam ni. pada 2009, kami pun baru keje, baru kawen.. majlis kawen pun buat biasa biasa je. duit simpan nak beli rumah. bonus keje dulu pun takde enjoy p mana mana.simpan untuk beli rumah.

Rumah ni akan diwasiatkan untuk Arreessa & Maryam.

2009 kami beli RM290k.. sekarang dah RM500k-RM600k.

Walaupun dah ada rumah sendiri, Ainul tetap ada impian nak beli rumah lagi 1. kali ni nak beli semi d.

kenapa semi d di Shah Alam?

Family kami duduk di shah alam. Jadi ini la kampung kami. senang nak jenguh mereka setiap hari. dok Shah Alam bestttt..tak caya try la duduk.

adik beradik kami ramai. Ainul ada 7 orang adik beradik. Husband ada 5 orang. makin bertambah bila semua dah berkahwin, ada anak anak sedara yang ramai

kami suka buat makan makan.. jadi bila dapat semi d ni ada laman luas. boleh la buat bbq selalu ..

Ainul suka kawan kawan datang rumah. rumah kecik ni pun Chrysalis NurulNoorAzmiah Mohamad Nur Salwa Ishak Siti Sarah Mohamad Nor datang lepak buat biskut raya lagi...

Jadi bila ada rumah baru, ada laman boleh la kita buat sukanneka.hihi

dan paling PENTING Ainul nak mak ayah Ainul duduk sekali dengan Ainul. rumah semi d bilik ada 5,6 buah. 1 untuk mak ayah. adik beradik boleh datang lepak, landing bergosipp.. hahaha

Harga rumah semi d kat Shah Alam kalau tengok memang berdarah hidung tapi tak mustahil pun kalau kita usaha nak dapatkannya .betul tak?

cuma kali ni Ainul nak beli CASH. lagi berdarah hidung & telinga dengar kan..hahaaha..impian kena giler uolss..

tak mau hutang hutang buat loan dah. nak bebas hutang. misi sekarang settlekan hutang yang ada dulu. lepas tu baru kita boleh jalankan misi#rumahsemidainulmustafa

Rumah ini pun akan diwasiatkan kepada anak anak. Arreessa dan maryam tak payah berhutang macam mama. hidup bebas hutang lebih aman..

2016 harga RM1.6 juta.. zaman Arreessa & maryam nanti berapa daaaa... tak terjangkau dek akal den. huhuhuu

Doakan perjalanan misi Ainul ni berjaya ye. bukan la dalam amsa terdekat tapi perjalanan nak dapatkannnya pasti indah dan BESTTT





LAGI ARTIKEL MENARIK

1 comments

  1. i'm leaving in dreaming... never stop dreaming.. Tony Fernandez pun selalu pesan suruh berangan-angan..hehehe

    ReplyDelete