Bila Baju mahal Kena CHEWING GUM

Friday, September 16, 2016

Baju raya merelip lip dengan labuci ..baju rekaan jovian, rizman ruzaini uolss.. nak duduk pun kena la bersopan santun gitu..

tapiiiii.............................................................................................

ianya menjadi mimpi ngeri bila bangun nak dapati ada CHEWING GUM melekat kat baju raya..arghhhh!!!!!

stress kan.. dah la nak dapat baju raya sampai pecah tabung.pre order 3 bulan sebelum pose.. baju pakai tak sampai sehari dah kena chewing gum.. faham dah kenapa singapore haramkan benda ni. huhhuu

jadi apa nak buat? ada orang cadangkan masukkan baju dalam peti ais. peti ais? sila pastikan peti ais bebas dari segala bau durian, belacan, cencalok.

elooo takkan nak baju mahal berbau ituuu kott...huaaaa!!

ini yang betul terjadi kat customer Ainul ni. baju mahal dia kena chewing gum. dah letak dalam peti ais pun tak ok jgk..

lantas dia order BASIC H. ala pencuci serba guna tu.

alhamdulillah sekali guna chewing gum dah tertanggal dan masalah lain timbul pulak ..

bekas chewing gum tu sebabkan baju jadi keras...

apa nak buat?

Akak suruh letak basih h kat baju tu. jangan risau basic h ni dibuat dari hampas hampas tumbuhan sahaja. jadi tak merosakkan baju

Alhamdulillah 4 kali basuh baju tu akhirnya kembali normal.





Basic H ni antara OPRAH FAVOURITE THING tau..

meh tengok sini > https://www.youtube.com/watch?v=urNbH7vNvp0

Harga basic H ni murah je uolss RM48 (16oz) .

ni nak raya guna untuk basuh periuk belanga yang masak rendah tu bagus. senang minyak hilang..

Nak basic H ni sebotol? boleh contact akak 0133612717. kalau korang dok area shah alam, klang, PJ, subang akak boleh hantar terus ke pintu dapur korang.


AinulMustafa
Email: ainulfadzilah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717
COD Area: Shah Alam Seskyen 8/9/BukitBandaraya,U11,U12, seksyen 7, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar, Uitm Shah Alam, Universiti Malaya, Menara TM




LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments