Kuala Lumpur Fashion Week 2016

Kuala Lumpur Fashion Week 2016
Last week dijemput ke Kuala Lumpur Fashion Week 2016 di Pavilion. Last year pun dah pergi. tahun ni dapat jemputan lagi. Nasib baik boleh pilih nak show yang mana. jadi Ainul pilih weekdays. Relax sikit kan. Last year p weekends mak aii sesak dengan ramai orang yang ke Pavilion shopping, yang nak ke KLFW.

Seperti tahun lepas, KL fashion Week tetap membawa tema ready to wear. Sangat sesuai dengan situasi sekarang. Ainul sendiri suka beli yang dah siap. Jimat masa. Kalau tempat pun harga lebih kurang je. Suka yang ready to wear sebab kita boleh pilih, survey design terbaru yang cantik cantik.

Fesyen Ainul simple jek. Memang tak pandai nak berfesyen sangat. jeles je tengok yang datang hari tu. sangat stylo. Kena banyak belajar lagi bab fesyen ni.

boyfriend, kekasih , photographer, driver, bodyguard saya.. not single & not available anymore ye. fesyen hemtam je labu.. hihihi

Designer Zero To Ten. Cantik design dia tapi agak sexy bagi Ainul. tertarik pada dress kuning ni. simple, warna kuning yang shinning. design lain banyak warna hitam. Hitam pun cantik cuma sexy. kita yang muslimah ni kena pandai mix & match. 

Koleksi dari Villion Ooi. Simple tapi bagi Ainul nampak macam pakaian rahib.music pun ala The conjuring gitue.. warna pun grey, white. Mungkin ada yang suka style macam ni kan.

Variante antara koleksi yang Ainul nak tengok sangat. Serius sangat cantik. Variante ni butik dia ada di SACC Mall Shah Alam. Sesuai la untuk kita yang pakai tudung ni. Tidak terlalu sexy sangat.

Carven Ong koleksi banyak evening dress dan wedding dress. Simple tapi sweet dan cantik.

1st time Romyda_KL ni. Cantik, sweet warna design dia. Terus rasa nak beli. Rupa nya Romyda_KL ni ning Baizura punya.

Kuala Lumpur Fashion Week memang best. Suka pergi sebab boleh tengok bagaimana orang creaktif bereksperimentasi pada design mereka.

5 thoughts on “Kuala Lumpur Fashion Week 2016

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge