Siapa nak meal & tumbler cantik FREE? Meh baca ni

Siapa nak meal & tumbler cantik FREE? Meh baca ni
Siapa nak meal & tumbler cantik FREE? serius free tau. Bulan ramadan tak baik tipu.mak kami marah.  Sapa nak meh baca ni sampai habis. lepas tu buat apa yang akak nak kabo ni. Kalau tak buat memang confem tak akan dapat tumbler ni.

 

Bulan puasa ni memang akan menyebabkan kita kehilangan banyak nutrisi. sebab itu masa berbuka, bersahur wajib makan makanan yang boleh ganti balik nutrisi yang hilang.Berbuka puasa dengan jus kiwi. Kiwi ni kaya dengan vitamin c tau. Meningkatkan pengambilan vitamin C ketika berbuka boleh membantu memperbaiki mood dan mengurangkan rasa kepenatan. Idok lerr penat , lemau selepas berbuka kan. Tetap cergas untuk terawikh pulak .

Kalau korang nak tahu kiwi dari Zespri ni Glisemik Indek dia rendah. Zespri Green Kiwifruit GI 39 dan  Zespri SunGold Kiwifruit  GI  38.  Penting tau ambik makanan rendah GI ( GI < 55) sebab melepaskan tenaga dari sumber makanan dengan perlahan . Jadi lambat la cepat rasa lapar. Bagus ambil masa sahur kannn. Lagi 1 sebabkan GI rendah makan elok untuk mereka yang ada diabetes.
banyak tau khasiat buah kiwi ni . antaranya

 

 

Dan istimewanya di bulan ramadhan ini, Zespri turut menganjurkan Kempen Share-A-Meal di http://zesprishareakiwi.com/.

Jadi macammana nak dapat meal & umbler cantik FREE ni?

Yang menariknya kawan yang kita syorkan di http://zesprishareakiwi.com/share-a-zespri-greeting/ akan menerima set hidangan berserta smoothie kiwi yang istimewa..

zespri.com.my
www.facebook.com/ZespriMY

#ZespriMY
#ZespriShareAKiwi
#ZespriRamadan

5 thoughts on “Siapa nak meal & tumbler cantik FREE? Meh baca ni

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge