Selamat Hari Bapa

Monday, June 20, 2016

Selamat Hari Bapa kepada ayah saya Mohd Mustafa Ahmad, Ayah Mertua Mohammed Saaid Abd Manap dan suami tercinta Muhammad faiz.



cinta hati pertama saya dan selamanya. Gambar ni masa tengah pregnantkan Maryam dan ayah pun baru lepas operation bypass di IJN.  Bersyukur sangat bila bekerja dari rumah ni dapat spend masa banyak dengan ayah. dapat menjaga, uruskan ayah. setiap hari Ainul akan ke pasar dan ke rumah adik ( mak ayah duduk dengan adik). Dekat je dengan rumah Ainul . di Shah Alam juga. Adik adik kena p keje. Ainul kat mana mana pun boleh buat keje. kelebihan bekerja dari rumah. 

Alhamdulillah Ayah makin sihat cuma kadang kadang cepat penat. lagi lagi ayah ada gout. salah makan sikit mula la gout datang.

 The first true love any girl has, is her father.No one will ever replace him as the love of her life.Happy fathers day ayah! I love you so much!


Ayah yang terbaru. takde la baru sangat. ni gambar masa kenduri kezen mac lepas. dah berisi dah ayah.

Sabtu lepas hadiahkan ayah VIVIX. baru nak bagi dah nanges. sebak sangat rasanya. ayah makin tua. kesihatan ayah pun ada masa ok ada masa kurang sihat.

hanya 1 yang semua anak nak adalah ayahnya sihat dan ceria. dalam 7 orang anak ayah, Ainul paling degil, nakal sekali. huhuhuhu.. sekarang masa tebus balik dan balas jasa ayah. 





Ayah kepada 2 orang puteri saya, Muhammad Faiz. Yang rajin melayan anak anak. Saya mak yang garang. husband paling cool. anak anak apa apa mesti nak babah. anak perempuan memang manja dengan ayah kot kan.








A photo posted by Ainul Mustafa (@ainul_mustafa) on

ayah kepada 2 orang puteri

You're so much more than just a "husband". You're a partner in my life that I value more than you know. You're the father of my children whom I've watched love them so. You're everything I hoped for to help in raising a family. You're my husband, my friend, the love that I'll always need. Happy Father's Day!



Terima kasih untuk 2 orang ayah hebat... 

LAGI ARTIKEL MENARIK

1 comments

  1. selamat hari bapa buat suami... syukur alhamdulilah..

    ReplyDelete