Amboi Dah Pandai Maryam Sekarang ye !!!

Thursday, June 09, 2016

Ariana Maryam kenapa cepat sangat besar ni!! Bulan depan genap 2 tahun dah Maryam. Rindu masa dia baby. Padahal dok jaga dia 24jam x7days kot. Tu pun rasa macam rindu setiap saat dia membesar.Anak kedua ni selalu akan terikut mentor iaitu anak 1st. Macam Maryam, banyak dipengaruhi oleh kakak Arreessa. Bab bergaya no 1. Kalau kakak dia nak make up, si maryam tu pun amboii kemain " nk kap..nak kap " ( nak make up..nak makeup ) . Make up bukan muka je uolss. habis 1 badan. lingkup compact powder mac mak .huhuhu. tok sah dok berangan nak beli make up mahal mahal. lipstick mac pun anak anak celup dalam toilet. arghhh!! beli yang murah sudah. buat syarat jek.

maryam nak p shopping...sapa nak ikut?

koboi girl


que putih baru la putih.. yam pun ada crown macam dato vida tauuuu


asal p tesco ni la keje diaorg..


Gini la kisah Cik Yam (nama glemer) . Kecik kecik dah pandai melaram. Belajar dari kakak la semuanya. Mama dia selekeh je. gegirls memang gini kot kan. Naluri untuk suka melaram dah ada sejak kecil.

Bulan depan genap 2 tahun..cabaran mama nak wean off maryam pulak. Harap lebih mudah dari kakak dulu.


LAGI ARTIKEL MENARIK

6 comments

  1. Hahahaha, kalau cik sarah, nak pakai make up...nak pakai cream muka..hadoiii..ginilah nasib mak2 budakk "girls"

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. gegirl mmg gini. kita kecik2 mcm ni tak? hihii

      Delete
    2. hahaha kita kecik sama kot..mana dtg kalau x ikut perangai mak depa kan

      Delete
  2. Comelnye gelagat cik yam nie.. ahaha

    ReplyDelete