Fesyen Skirt

Sunday, January 31, 2016


Siapa suka pakai skirt?  Skirt labuh la ye.  Dulu Ainul tak suka pakai skirt. Ainul hanya suka pakai seluar je. Baju kurung pun kenduri kawen dan opis je la kadang kadang. Kat opis kalau tak ke site pakai la baju kurung. Majoriti kalau nak keluar mesti pakai jeans , slack .apapun jenis janji seluar. tak pandai pakai skirt boleh tak? hihihii


Ada sekali tu, seluar semua basuh. nampak tak kemalasan nak membasuh. huhuhu .. sekali membasuh rupa rupa dah takde seluar nak pakai. jadi yang ada skirt je uolss. hentam je la. Bila dah start pakai.... peeling macam pincess pulak. dah tua tua pun nak berangan jgk. kasi can la kan. sindrom mak anak perempuan 2 orang memang gini. 



Skirt ni Ainul beli di Plaza Shah Alam. Beli 2 warna. Lagi 1 warna hitam . yang tu adik Ainul ambil pulak. hihihiii.. 



Ni kain baju kurung dari Mumsluv.  Yang best sesuai pakai dengan blouse yang juga dari Mumsluv. Blouse ni breastfeeding friendly. 


Skirt yang best dari Rina Salleh. Maaf la kalau 10 kali nampak asyik pakai skirt ni je uolss. 




A photo posted by Ainul Mustafa (@ainul_mustafa) on




Siapa peminar skirt. Korang selalu beli dekat mana? Boleh akak p cuci mata.hihi 

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments