Tips Memilih Kolagen yang TERBAIK

Tips Memilih Kolagen yang TERBAIK

Tahukah anda setiap hari badan kita kehilangan collagen 1000-4000mg SETIAP HARI?? So nak maintain muda, of kos la kena topup balik collagen yg hilang tue! Tambahan pula kalau wanita yang beranak pinak, lagi banyak collagen dalam badan hilang tau!

Sebaik2nya untuk nak kekal awet muda, pengambilan collagen digalakkan diambil bermuda umur 25 tahun! 




Korang umur berapa? Takkan nak tunggu umur 60 tahun baru nak bercollagen kot? Kolagen bukan sebab nak cantik dan muda saja. Tapi kolagen nie untuk rambut, korang nak rambut gugur? Kuku, kalau kuku buruk tu tanda collagen dah kurang tue, gigi dan gusi pun ada kaitan dengan collagen. Collagen nie macam gam, dia gam kan struktur dalam badan kita. Ha sendi pun sama ha.. Jadi kolagen bukan hanya untuk cantik tau! 
Pelbagai pilihan kolagen di pasaran sekarang. Yang mana paling bagus dan berkesan? adakah yang paling murah itu bagus atau mahal comfirm selamat?

TIP MEMILIH KOLAGEN

• Pilih dalam bentuk minuman atau kapsul berbanding dengan kolagen yang disuntik. Ini bagi memastikan sintesis enzim diserap secara maksimum ke dalam tubuh badan.
• Pilih saiz kolagen sekurang-kurangnya 1000 dalton dan ke bawah. Rata-rata saiz kolagen di pasaran adalah di antara 2000-5000 dalton. Saiz kolagen yang lebih kecil adalah lebih bagus dari segi penyerapan yang optimum serta kesan yang lebih cepat.
• Pemilihan kolagen mempunyai emolient yang unggul dan boleh memberikan kelembapan yang berpanjangan.
• Memilih kolagen yang mempunyai sumber vitamin B-Complex dapat membantu proses pembentukan kolagen semulajadi di dalam badan. 

Ciri Ciri ini ada pada Collagen Powder Shaklee

  1. Collagen Powder Shaklee mengandungi400mg proprietari RSS collagen
  2. Collagen Powder Shaklee mengandungi kolagen yang tulen, berkualiti tinggi dan diektrak dari sisik ikan merah (ikan merah adalah sumber collagen terbaik kerana daya ketahanannya)
  3. Dalam Collagen Powder Shaklee, molekulnya ringan untuk memudahkan diserap oleh badan bagi kesan yang cepat dan hebat
  4. Collagen Powder Shaklee mengandungi 7 bahan tambahan termasuk Vit B dan C yang menyokong kecantikan dalaman dan luaran anda

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge