Makan di Pavilion dan Berpeluang Menang Melancong Ke Europe

Makan di Pavilion dan Berpeluang Menang Melancong Ke Europe

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Anda suka makan? Kalau anda suka makan jom ke Journey Of Taste di Pavilion Kuala Lumpur. Bermula 1 – 30 September 2015 ini , anda boleh menikmati pelbagai jenis makanan dari pelbagai negara di 150 outlet makanan yang terpilih.

Antara Restaurant yang  terlibat di dalam Festival ini adalah Resturant Serai. Serai ni merupakan salah satu tempat makan kegemaran Ainul.  Antara tempat makan yang sedap. Kalau anda makan di Serai jangan lupa order Ikan Siakap Stim Limau, Sotong Salted Egg. Memang terbaik la. 

 Nasi kerabu dari Serai.

Buat penggemar Burger, Fries, Anda boleh menikmati Burger di The Counter . Sangat menarik perhatian Ainul adalah french fries dimana ianya menggunakan sweet potato. Rasa manis dan sangat sedap.

Menarik lagi di Journey Of Taste adalah kepelbagaian makanan dari pelbagai negara. Ada makanan Arab dari Al Halabi , Japanese Food   Ichiban Boshi . Minuman yang menyegarkan dari La Juiceria

Buat penggemar Ayam Goreng kini anda boleh menikmati Ayam Goreng Korea yang sangat sedap

Sempena Journey Of Taste ini,  pemegang card CitiBank boleh menikmati discount 20% untuk menu yang terpilih. Selain ini Pavilion  telah melancarkan food Stamp dimana setiap pembelian RM50 untuk pemegang CitiBank Card , RM80 untuk bukan pemegang CitiBank Card.

Untuk hasil kutipan stamp ini anda berpeluang untuk terbang ke Europe dengan business class Turkish Airlines bila anda complete 20 stamp. Stamp yang sudah lengkap boleh dihantar ke Concierge Desk, Level 3 or Fashion Avenue Concierge, Level 2.

untuk maklumat lanjut, anda boleh hubungi Pavilion Kuala Lumpur’s VIP Dining Concierge at 03 2118-8835, visit the website at www.pavilion-kl.com or check real-time updates on Pavilion Kuala Lumpur’s Facebook page http://www.facebook.com/PavilionKL, Twitter page at @Pavilion_KL, Instagram account @PavilionKualaLumpur or LINE @PavilionKL.

One thought on “Makan di Pavilion dan Berpeluang Menang Melancong Ke Europe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge