Senang kerja nak sental puting susu anak yang kotor, berdaki..

Thursday, May 21, 2015

Korang pernah tak puting susu anak jadi berdaki. Sisa sia susu melekat pada puting dan susah sangat nak tanggal. Bukan susu formula je. Anak yang minum susu ibu pun mcmtu. Melekat lelemaks kat puting. Kotor tau. Kotor tu 1 hal . Yang penting kebersihan. Kalau tak bersih betul betul ada kuman masuk terus ke mulut anak kita. Mula la anak cirit birit.

Cara Ainul sebelum ni dengan merebus botol puting . Ambil masa la sikit dan kena juga basuh dengan sabun dan sental. Susah jugak nak tanggal kekotoran tu.

Sehingga la terjumpa pencuci ajaib ni. Serius sangat jatuh cinta


Puting yang kotor giler boleh jadi bersih berseri macam baru. 



Pencuci Ajaib yang ainul maksudkan adalah Basic H 


Basic H ni dari jagung dan kelapa tau. Jadi tak perlu risau pasal keselamatan pada bayi. Tiada bahan kimia dan bahan yang pengawet. 100% semulajadi


Selain cuci botol anak, Basic H ni boleh guna untuk mop lantai , cuci dapur, periuk la. 

Kalau mop lantai tak perlu nak bilas sebab Basic H ni tak bersabun macam pencuci lantai lain. Jimat masa dan tenaga. Sesuai la untuk ibu ibu bekerja 






Terbaru bila kes basuh kasut sekolah anak... tak payah susah susah nak menyental dengan kuat. Kasut putih yang hitam legam bersih berseri seri...

Lepas je kes ni pakat orang beli berbotol botol basic H ni. Sampai sold out 1 Malaysia. Sekarang stok baru sudah ada jadi moh borong...





Tak perlu dah nak patah pinggang, sakit tangan nak sental kasut sekolah anak anak kan..

Harga hanya RM48 sahaja... cecair ni pekat. guna 1-2 titik je.



Untuk mendapatkan pencuci ajaib yang macam goreng pisang panas ni, jangan segan-segan hubungi saya, SMS/wasap  013-3612717  atau jika anda senang berhubung melalui emel, boleh emel saya ke ainulfadzilah@gmail.com. Boleh juga pm di facebook saya Ainul Fadzilah Mustafa

LAGI ARTIKEL MENARIK

2 comments

  1. nor nazliana: aah termasuk postage. sms/whatsapp saya di 013-3612717 utk dptkan basic h ni ye.kalau duduk area shah alam saya blh cod kan

    ReplyDelete