Cabaran 30 hari Blogging Day 25 : Sumber inspirasi

Wednesday, October 15, 2014

Sumber inspirasi yang berjaya membuat saya tak lena tido.hehhee ...apakah itu? Korang pernah tak join group deko rumah di facebooh. Group Deko rumah ku sayang

Serius sangat terinspirasi dengan deco rumah diaorang yang seriua lawa giler. Bila tengok rumah orang cantik tersusun mula la geram je dengan rumah sendiri. Bila nak dapat nak cat baru ni wei... dah penat dok cakap nak cat tapi dok macam tu jugak.


tercabar dengan kata-kata Arreessa. ' mama, kenapa rumah kita tak cantik macam hotel ?"

adusss!!! nanti mama deco cantik-cantik macam hotel tau :)

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments