Bila perut masuk angin

Tuesday, September 16, 2014

Sejak menyusukan anak ni paling pantang perut kosong.tak boleh lambat makan langsung mesti perut cepat je masuk angin.

Apa yang terjadi bila perut dah masuk angin? Serius sangat tak selesa. Asyik nak kentut kentut je. Silap silap lepas makan boleh muntah..uweksss

Dulu asal perut masuk angin buat air teh halia. Paling senang beli 3 in 1. Tak lalu jugak sebab ada rasa halia. Tapi sebab tak sanggup nak hadap perut berangin telan aje la...

Sejak kenal peppermint ginger plus shaklee lega sangat.sebab telan je 3biji.lega!!!

Masa alah pregnantkan Maryam sangat la membantu. Pening, mual berkurang la sikit.



Sekarang saya pastikan peppermint ni sentiasa dibawa ke mana mana. Habis je pantang bedal je segala makanan. Kesian kat maryam boleh kembung perut. So saya telan 3bj selepas makan.Maryam pun tiada lagi kembung perut & saya pun tiada lagi perut berangin yang tidak selesa


LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments