Kurus Dengan Product Shaklee ?

Kurus Dengan Product Shaklee ?

Kurus Dengan Product Shaklee ? Hari ni saya makan product A esok terus turun 5kg. Penipu besar la tu. Kalau ada berhati-hati la ye sebab tajut-takut efek pada buah pinggan dan organ lain. So far product ubat kurus menjanjikan sesuatu yang pelik. Bagaimana dengan Shaklee? Shaklee bukan ubat ye sayang.ianya vitamin. Jadi ia akan ambil masa bergantung pada tubuh badan kita. Kalau kita jenis kadar metabolisme tinggi jadi tak mustahil cepat turun tapi bukan la dalam masa 1 hari berpuluh kilo tau. Sebab itu juga product shaklee adalah tentang weight management.

 

Lecithin Shaklee

ini adalah pengalaman saya dalam menggunakan product Shaklee ye. So ini badan saya dan paling cepat seminggu turun 4kg. Sebab saya breastfeed Arreessa, saya mian bowling, saya tawaf 1 stadium bukit jalil. kalau korang rajin setiap minggu buat macam tu..insyaALLAH berat cepat la turun. Makan? saya takde diet diet makan. makan je semua. Pantang nampak je 🙂

 

lecithin shaklee turun 4kg

Cinch Shakes Shaklee

Suatu hari saya berjumpa Nutritionist Shaklee bernama Celine untuk medical check up. Masa berjumpa tu bulan puasa. berat saya turun tapi lepas tu statik je. Rupanya saya kekurangan protein. hahaha baru tahu fungsi lain pasal protein ni. Protein ni umpama engine untuk aktifkan kilang dalam badan. baru la berat senang turun. So celine cadangkan Cinch Shake Shaklee. Ada 3 perasa iaitu vanilla, cafe latte & chocolate. Ainul pilih cafe latte sebab peminat kopi 🙂 . rasanya light je bukan la macam kopi sangat.
Ainul selalu campur dengan ESP. jadi selain mebakar lemak, ESP bantu bagi energy jugak.
Testimonial makan cinch shakes ni
Masa raya 2 tahun lepas
Masa ni la pertama kali minum cinch shake. Minum masa sahur & berbuka. Memang terbaik la. terus jatuh cinta. Badan kita pun tak penat, lemau je masa berpuasa.
Bulan puasa tahun lepas. 2minggu masa bulan puasa saya minum cinch. Beza memang berbeza
yang belum cuba baik cuba sebab cinch shake memang paling BEST. Sedap pun sedap

Omega Guard

Pregnant kan Arreessa berat naik 13kg tau. Makan muntah makan muntah pun berat tetap naik 1kg sebulan. masa 7bulan ke atas makin naik mendadak.huhuhuu..
Berat sebelum pregnant
Masa pregnant kan Arreessa
Saya ketika pregnantkan Arressa dan beberapa jam sebelum Arreessa lahir. Molattt kan…
Pregnant kali ke 2
Berat sebelum pregnant. Gambar ni pada september 2013. Saya pregnant pada 5 october 2013
Berat masa pregnant kali ke 2 ni. Sekarang 31weeks

 

Saya memang amalkan ESP & Omega guard. Asalnya untuk baby tapi rupanya bagus untuk kawal berat kita juga. Alhamdulillah berat baby naik normal. Semua lemak baby yang dapat
Semua cerita ini berdasarkan pengalaman saya. Teruja untuk berpantang dengan set shaklee nanti. ESP, omega boleh teruskan makan. Nanti boleh tambah zinc untuk cepat sembuhkan luka dan ostematrix untuk kalsium dan cegah sembelit.
Sekiranya anda ingin dapatkan vitamin Shaklee dan konsultation percuma akan diberikan pada anda selepas pembelian..
ORDER SEKARANG SEBELUM BULAN RAMADHAN !!!
 
Nanti raya boleh pakai kebaya 🙂
Ainul Mustafa
 
SMS/ call/whatsapp : 013-3612717
 
email : ainulfadzilah@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *