Dekorasi almari bawah tangga

Tuesday, April 01, 2014

Siapa pernah baca entry pasal deco rumah ainul? entry lama 2011 lagi. Boleh baca kat sini. sekarang dah 2014 tapi masih sama je. Pemalas dan tak pandai betul nak deco rumah ni. Niat nak cat rumah pun asyik pending je.huhuhuu... Bila la rumah nak cantik boleh masuk Impiana.hehe



beza sekarang ada almari khas untuk stock shaklee. Itu pun dah susut banyak. Sila abaikan majalah yg bersepah. Biasa la anak dara saya suka punggah majalah buat keteapi.



Tadaaaaa... ada jugak soho cik Arreessa Zulaikha. Tempat baca buku, makan.. dah macam tadika pulak


Plan sebenarnya nak buat SOHO kat bawah tangga ni.Ok tak??


simple & sweet je.

Ok berangan dulu.. 

hehe




LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments