Period selang seminggu

Monday, January 20, 2014




Siapa pernah mengalami masalah ni? Ainul pernah pada tahun lepas. Salah makan 1 jamu kot.mungkin badan ainul tak boleh terima jamu yang membuatkan badan jadi panas. 

bayangkan period datang selang seminggu. Penat dan muka pucat sangat. Rasa nak menangis je. lantas terus stop makan jamu tu. Alhamdulillah period berhenti. Biasa la period tak tetap jadi bila stop makan jamu tu period jadi tak betul balik. 2bulan tak datang tu normal. Ada jugak orang yang lagi teruk kan.. ini pun ainul rasa kena buat sesuatu. Macam tak sihat pulak kan...

Akhirnya bertemu si DIA. Pada mulanya mak ainul yang makan. Sebab mak ada migrain dan biasa la hampir menopause. Hormon jadi tak stabil. Bila mak makan si DIA , mak cakap badan jadi segar, takde migrain dan paling dia suka berat turun & muka jadi glowing gitew. Awet muda mak ainul tau. Umur 52thn pun tak nampak macam orang umur 50an





dan kerana si DIA jugak la period Ainul kembali normal. Happy sangat tau.sebab sejak dr zaman anak dara period tak pernah tetap. Alhamdulillah konsistent makan si DIA beberapa bulan akhirnya saya hamil anak ke2. Syukur kepada ALLAH atas kurnianNya. 

yang penting kita kena la USAHA

Pada mereka yang ada masalah period tak tetap atau ingin HAMIL saya sangat la galakkan ambil si DIA ni. Harga MURAH mampu beli. Ramai dah berjaya. Apapun kita USAHA USAHA USAHA ye

Si DIA tu sapa???


Bukan orang ye tetapi








dengan pembeli GLA dengan saya..insyaALLAH saya akan consult anda cara makan. Lain ye kalau untuk betulkan period dengan untuk hamil.


Ainul Mustafa
0133612717




LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments