Rita Rudaini pun pilih MealShakes Shaklee

Friday, June 07, 2013

Penangan Mealshakes Shaklee tersangat la hebat. Sampai Rita Rudaini pun siap borong 2 tin terus. Yelah bulan ni ye harga murah bulan depan kembali ke harga asal. Rugi la tak ambik peluang keemasan ni kan..

Ternyata Rita pun pilih mealshakes untuk anak-anak dia. Pelaburan terbaik. katakanya anak-anak dia kurang selera makan. Semoga mealshakes dapat membantu.

Mealshakes ni ' JUNK FOOD " ? 

Mealshakes memang makanan segera bagi kanak-kanak tetapi makan segera yang senang diserap oleh badan. Tiada bahan pengawet, pewarna. 


Saya hanya berikan homemade food untuk anak-anak??  


Saya pun berikan HOMEMADE FOOD kepada Arreessa. Mealshakes bukan pengganti makanan. Makan perlu makan macam biasa. Arreessa masih diberi makan nasi, buah-buahan, sayuran. Mealshakes hanya vitamin yang diambil hanya 1 sudu sehari. Seperti kita berikan anak-anak vitamin C.

Product Shaklee 100% semulajadi. Mealshakes ni pun dari jagung. Jagung pun ditanam KHAS tau.. 

Mealshakes banyak kandungan gula??


Hahha.. cuba cek susu formula anak anda kandungan gula nya berapa?  Kena faham gula ada macam-macam jenis. Gula yang dimaksudkan bukan gula yang kita buat bancuh air tu. even buah-buah pun ada gula. Sebab itu ada cara makan mealshakes ni. Bukan main bancuh je. Sila refer pengedar anda.






Rita Rudaini sudah..Anda bila lagi???

Harga HEBAT promosi JUNE ini.. July dah kembali ke harga biasa ye

Harga Biasa RM113.. Harga Promo Hanya RMxx sahaja tau.. 

Untuk pesanan

SMS/whatsapp 

Ainul Mustafa
013-3612717





LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments