Supermom Internet Marketing Class

Apa jua yang kita nak buat yang paling penting adalah ILMU. Kalau takde ilmu semua benda pun tak jadi. Sama juga business ini. Bukan setakat proses jual beli malah banyak benda yang harus dipelajari. 

Terbaru my mommy Hadhatina telah mengadakan kelas facebook marketing. Sifu yang memang expert bab ini haruslah Puan Lyna Noh. Paling best kelas adalah FREE. Kalau kat luar harus beribu riban kena bayar.
Kelas diadakan di rumah mommy Hadhatina sendiri di USJ Height. Sangat suka rumah kt area sana. Cantik.2tingkat 1/2. harga pun cantik la ye.hehe
Sarapan pagi sponsored by masing-masing.hehehe ..pakat-pakat bawa makanan sorang sikit. Pot luck la kiranya..
Semua sedang kusyuk makan….
Macam-macam ada.. Makan la sampai pengsan.hehe dalam gambar ni pun belum semua makanan lagi yang sampai. Sebab ada jugak yang sampai lambat. Bawa makanan lagi. 
Kelas bermula pada jam 10pagi. Bermula dengan mukadimah dari Husband Lyna iaitu Wak Zainul.
Wak Zainul banyak explain sejarah google.. kenapa google dan seangkatan dengannya. Tak boleh explain lebih-lebih.Nak tahu kena join kelas ni.
The beauty of our team… Anak-anak sentiasa bersama. Kelas mesra anak-anak. Sambil tuntut ilmu, dapat spend masa dengan anak juga. 
Penjelasan lanjut oleh Puan Lyna. Simple, sempoi tetapi penuh padat. 
Kusyuk mendengar penjelasan Lyna.. Wanita-wanita hebat Shaklee. Mereka ni semuanya dh stabil 4angka.. Kiranya income Shaklee dah lebih dari gaji hakiki. Sempoi je kan. Kami di Shaklee memang sempoi je. Biasa-biasa je. yang penting dalam poket ada isi 🙂
Tak lengkap tanpa ini… Gambar peserta kelas hari itu. Kami la Jutawan Islam yang berjaya. Aminn !!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge