Setia Hujung Nyawa

Thursday, January 17, 2013

Assalamualaikum & Selamat pagi..

Adam & Hawa dah habis..sekarang layan Setia Hujung Nyawa la pulak.hehee

Setiap hari semangat kot nak balik awal.itu pun kalau petang takde meeting. Kalau balik lambat alamatnya layan TONTON aje ler. 

Cerita yang agak lain sikit dan pelakon pun baru tetapi lakonan yang agak mantap.mula-mula macam tak suka kat zain tu.Tapi lama-lama eh hensem pulak mamat ni.hohohoo


Geram sangat bila si zain tu boleh marah maki isteri depan kawan. Malu giler kot. yang Ersalina tu dulu belakon SPA Q kalau tak silap. taak lakonan kali ni lagi best. cewahh macam pengkritik pulak. Ini pendapat saya sebagai penonton setia je. 

Sekarang ni jarang nak tengok TV kecuali hari tu Adam & Hawa.sekarang ni Setia Hujung Nyawa pulak. 




Hari Jumaat pun cite best sebab ada Beto.hehe




kredit to GUA



Sedikit hiburan sampingan setelah penat bekerja di opis & business. 


Korang layan tak???



LAGI ARTIKEL MENARIK

3 comments

  1. emo setiap kali tengok Setia hujung nyawa tu.rasa nak jotos je kepala si zain tu..geram

    ReplyDelete
  2. salu tgk zain tu dlm citer Dalam Hati Ada Taman. Rambut kinting2 kembang :D

    ReplyDelete