Balik Kampung

Monday, January 14, 2013

Weekend hari tu bawa FIL balik kampung dia. Sepupu Husband bertunang. Lama tak balik kampung FIL. BEST....

yang paling excited pasti la Arreessa Zulaikha. Setiap hari ajak mama babah jalan-jalan. Nak tengok pantai katanya. Kuala kangsar takda pantai. Sungai pun ok la kan :)

Bertolak seawal pagi dari Shah Alam ke Kuala Kangsar. Tak lama pun 2 Jam dah sampai.Ramai sedara mara balik. Ainul suka balik ke kampung FIL dan berjumpa sepupu husband. Memang kecoh & meriah.

Majlis bertunang berlangsung di Kuala Kangsar juga. Ala rumah sepupu dengan tunang nyer 5 minit je.hihiihi

Pada Jam 12.30 kami pun bergerak. Dekat-dekat pun naik kereta juga.yelah nak bawa barang hantaran


Suasana Kampung Kandang Hilir, Kuala Kangsar..sejuk je


Ahli rombongan lelaki..



Saya tukang bawa hantaran ...hihihii


Arreessa & tok Saaid


Masjis sedang bermula..

Kelihatan Saya & Arreessa.. Sibuk nak nenen time time.sabo je la.


Pelamin simple but nice. tema MERAH hari tu


Tunang abang Mahadir... comel je kan.

Abang Mahadir nyer mana?? 

malu-malu kat luar :)


Kisah balik kampung nanti kita sambung lagi ye :)))


dah singgah sini ??




LAGI ARTIKEL MENARIK

3 comments

  1. Sekali-sekala balik kampung memang seronok. Bebudak lagi la seronok.

    ReplyDelete
  2. Sekali-sekala balik kampung memang seronok lagi-lagi kalau budak-budak.

    ReplyDelete
  3. as.salam
    kuala kangsar kampung sy juge =)

    ReplyDelete