Balik kampung Part 2

Wednesday, January 16, 2013

Kita sambung kembali cerita lama...Yang terlepas tu boleh baca balik kisah Balik Kampung :)

Majlis pertunangan akhirnya selesai.Alhamdulillah..kita tunggu bulan 11 untuk makan nasi minyak ye

Sehari ni kampung memang best.. dapat lupakan sekejap traffic jam, hal-hal kerja opis.bestnyer kalau hari-hari macam ni kan.


Suasana di tepi sungai perak. Arreessa sangat la suka. Yela kat Shah Alam susah nak jumpa sungai cantik macam ni.


Air yang jernih...mendamaikan.sejuk je



Arreessa, Ahmad, zaim...


Aktiviti paling dia suka...sampai taknak balik rumah. 



Sesiapa yang datang ke Kuala Kangsar tu sila datang ke kawasan ini.Sangat cantik


cantikkan ..MasyaALLAH 


Bulan 3 ni balik kampung lagi..Oh tak sabar. Suka sangat balik ke sana sebab makan best.heheehehe.. 

yang belum pernah sampai kuala kangsar...moh kita ke Kuale :)

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments