Arreessa Zulaikha 2 tahun :)

Monday, October 01, 2012

Pejam celik...pejam celik.. hari ini dalam sejarah.Arreessa Zulaikha is 2 years old.

Alhamdulillah.. segar lagi dalam ingatan saat kena masuk OT.huhuhuu..parut czer pun masih cantik :)



muka & perut sebelum masuk OT



saya ke tu?? heheeehehehe


dan akhirnya pada pukul 10.45 pagi lahir la

Arreessa Zulaikha Bt Muhammad Faiz





Dulu kecik je.nak pegang pun takut-takut.Sekarang ni..mulut no 1 :)




maka dengan itu juga genap juga 2 tahun menyusukan Arreessa. huhuhu tetiba macam sedih & sebak.sebab tak sangka boleh sampai ke tahap ini.rasa segala pengorbanan , penat lelah terbayar.

Ainul dulu czer, inverted nipple, susu bukan melimpah ruah macam orang lain.kais pagi makan pagi je.kadang-kadang time lunch lari balik umah hantar susu untuk Arreessa.usung Arreessa ke hulu hilir.p outstation sana sini.ramai yang dok cakap belakang" ala apa yg nak bersusah payah sangat..bagi je la FM' ...ini anak saya.biar saya yang tentukan.saya yang pilih untuk bagi yang TERBAIK untuk anak saya.begitu juga anda kan..jadi jangan menuding jari pada sesiapa.tiada siapa salah & tiada siapa yang betul.



bf kan dia di Muzik-Muzik kat Alam Sentral


bf di Balai seni lukis negara


setakat ni takde lagi tanda-tanda untuk wean off kan Arreessa. InsyaALLAH akan cuba slow-slow wean off kan dia.sedihnyer kan :)


Arreessa,

Semoga anak mama jadi anak yang berjaya dunia & akhirat.mama halal kan setiap titik air susu mengalir dalam tuduh arreessa.Semoga pengorbanan mama ni adalah HADIAH hari jadi paling intimewa untuk Arreessa.

salam sayang,

mama 

LAGI ARTIKEL MENARIK

3 comments

  1. hepi besday si comel areessa n congratz to u ainul atas kejayaan susukan dia smpai 2thn tu

    ReplyDelete
  2. Wah congrate, enjoying bf:-) & hb toarreessa:-)

    ReplyDelete
  3. nama anak kit asama .ejaan je tak sama,Arissa

    saya yg baca ni pun tertacing la plak

    happy birthday Arreessa!
    -Nia Bushido la sgt-ahahah

    ReplyDelete