Mini sofa for kids

Monday, May 07, 2012

Assalamualaikum & salam sejahtera

Misi mencari mini sofa untuk Arreessa akhirnya berjaya. Seronok sangat bila dapat sofa tu semalam. Mama Arreessa yang melompat. Arreessa pun excited. Belum sempat nak buka plastik sudah minta nak duduk.bukan main suka dia. 




Terus sibuk nak membaca buku. bagus anak mama 



panggil babah nak tunjukkan sofa baru dia.


posing sikit :)



sofa kecil Arreessa. Jahitan pun kemas 


kat mana ainul tempah ye? 


Ainul order di sini


atau 


harga yang sangat berpatutan & servis terbaik. penghantaran terus ke pintu rumah :)


yang paling kita boleh pilih design, corak pada sofa tu.


yang berminat boleh contact Rasidah tu ye



Thank you





Jom sihat, cantik dengan vitamin semulajadi di  dietdietsihat







LAGI ARTIKEL MENARIK

7 comments

  1. ainul, kite pon cam nak beli utk naurah hehehe...

    ReplyDelete
  2. berapa rm ainul beli ni ek? sha dah lama carik utk raisya tp tak terjumpa2..

    ReplyDelete
  3. lama xtgk arreessa.. dh mcm baba dia,, hihihi,,.. suka la sofa tuh.. untung la xberebut sofa dah lpas nih :)

    ReplyDelete
  4. ena: sila la beli.comel sgt

    ReplyDelete
  5. misha: total RM109.tp ainul ada request kain lain.so mahal la skt.

    ReplyDelete
  6. ros: tang mana yg sama dgn babah dia? rambut ye:)

    ReplyDelete
  7. salam... cantiknya sifa.. berapa RM ya?

    ReplyDelete