Saya suka...saya suka...

Sunday, March 25, 2012

Alhamdulilah turun lagi 1kg. Eleh 1 kg je pun.takde effect sangat pun.Bagi anda mungkin tapi bagi saya 0.5kg pun sangat berharga.

Baru seminggu makan Omega.Alhamdulillah selera makan pun takda la macam dulu.Kalau dulu asyik lapar je.Kalau makan harus la berpinggan-pinggan. Sekarang makan sikit pun dah kenyang.

Selain Omega , ainul minum ESP. Believe it or not... muka makin putih, bersih dan juga breast makin mantap.

Memang tak sia-sia invest sedikit duit untuk kesihatan diri. Bukan mahal mana pun.Tak sampai seribu pun.RM500 pun tak sampai.



ESP

Omegaguard


LAGI ARTIKEL MENARIK

6 comments

  1. ainul dh mkn brape lame? nieza ppon tgh survey vitamin shaklee skang ni...

    ReplyDelete
  2. baru sebulan dua ni je..so far mmg ok & berbaloi.

    nieza blh beli kt sini:-

    https://www.facebook.com/mamaarreessa

    ReplyDelete
  3. wahh, da kawin mestilah jaga badan kan? kena jadikan ainul mentor ni. haha tp saya belum kawin lg. :p

    ReplyDelete
  4. Diyana: harus kena jaga badan.yg cantik kita jgkkan.tak layak nk jd mentor.malu.hehe

    ReplyDelete
  5. Salam ainul.. akak dah consume omega + lechithin almost 1 month.. berat akak dah turun 5 kilos.. plus jogging seperti dulu.. :) alhamdulillah!

    ReplyDelete
  6. along: tahniah kak..hebat tu.saya br 2-3kg :)

    ReplyDelete