More Testimonial Lecithin..

Saturday, February 25, 2012

Alhamdulillah permintaan setiap hari lecithin ni. Syukur biz yang ini berjalan lancar. Biz yang dulu pun masih ON. itu pun sedang kencang sekarang. Nasib baik husband banyak bantu terutama bab p pos office.

Paling best & superrrr best....Ainul lost 1 kg dalam seminggu ni. Caiyokkkkk.. banyak lagi nk dibuang ni. Sori gambo lupa nak snap. Biasa la ada budak dengki. Asal mama dok timbang berat, dia pun nak juga. Tak pun masa tu la nak nenen..huhuhuu layan je la puteri sorang..

Testimonial lecithin sangat la memberangsangkan. Tapi jangan la anggap makan sekali boleh turun berkilo-kilo. Bahaya tau kalau terlalu mendadak. Normal 1 bulan lost 1kg. Ok la kan. Kita bukan robot.Ini juga bergantung pada kadar metabolisme seseorang. Ada yang cepat, ada yang lambat.

Paling penting bila makan lecithin kena minum banyak air. Sekurang-kurangnya 4 Liter.hehehe ainul kekadang tak cukup minum air.huhuhuu sebab tu lambat turun.Takpe lepas ni kena usahala. Lagi bagus juga kalau dalam sehari kita makan buah. cari je buah potong. RM1 je kan.. sebab buah ni serat yang bagus. nak bawa lemak-lemak tu. Bayangkan lemak dh pecah tapi apa agen yang perlu bawa ianya keluar dari badan. Mestila serat kan.

Nak tau testimonial yang lain????


Sila la rujuk SINI ye :)





nak macam ni balik....huhuuhuhuuhuhu

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments