Nursing bra

Monday, August 15, 2011

WARNING!!!
lelaki & budak bawah umur adalah dilarang membacanya.Harap maklum ")





Apa beza bra biasa dengan nursing bra??

tak banyak beza sebenarnya..yang bezanya nursing bra ada cangkuk pada bra tu.so senang la nk nursing kan..


bra biasa
nursing bra




faham la kan sekarang :)

Kalau pakai bra biasa tak boleh ke nk nursing??

jawapannya BOLEH aja..ainul pun kadang2 guna bra biasa je.cuma leceh la skt.

Nursing bra kegemaran ainul :-

1. Autumnz




1st time beli masa expo parenthood kt midvalley baru-baru ni.kainnya lembut & sedap pakai..


2. Scarlet

yang ni ada 4 koleksi scarlet jusco punya.Murah & best pakai...hehehehe


3. Audrey

Ini feveret ainul setakat ni.Ada lebih kurang 4,5 helai.best sangat pakai.yang penting designnya canteek.baru la cik abang sukerrr...

Apa jua brand, mahal ke murah yang penting keselesaan..







LAGI ARTIKEL MENARIK

1 comments

  1. autumnz best kan??nnt nak try lah audrey tu plak..

    ReplyDelete