Arreessa demam

Monday, August 15, 2011

My Arreessa demam hari ni. semalam ok je.pagi tadi pun ok.tetiba tgh buat keje kat opis MIL call. katanya badan Arreessa panas. kedengaran suara dia menagis kat belakang.Adui terus tak jadi nak buat keje bila dengar suara anak menangiskan..cepat-cepat call husband ajak balik.keje time tu pulak banyak & urgent pulak.Kelam kelibut siapkan keje.terus kusyuk buat keje.tak pandang kanan kiri doh..


Dalam tengah hari kitaorang balik.Pansa betul badan Arreessa. Husband Check dengan termometer 38.2C. Panas. taknak pk panjang terus bawa p klinik. Bila doctor check suhu badan Arreessa almost 39C. MasyaALLAH nasib baik cepat. Disebab kan suhu yang agak tinggi, doctor cadangkan masukkan ubat melalui punggung Arreessa.meraung dia bila time kena masukkan ubat tu. Ya ALLAH luruh hati ainul.tabahkan jua hati."jangan nanges ainul"

Balik je dari Klinik Arreessa terus tertidur.Biarkan la dia berehat. sian penat la tu. 

Petang tu, dia kembali ceria. tapi kadang-kadang merengek jugak macam tak selesa.

Ni baru je tidur lepas bagi makan ubat. 

Harap anak mama cepat sembuh ")

mama sayang kamu selalu & selamanya ...mmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuahhhhhhhhhhhhhhhh


LAGI ARTIKEL MENARIK

6 comments