Aidiladha 2010

Monday, November 22, 2010

Hari raya pertama kami bertiga.Hari raya pertama buat arreessa.Pagi-pagi mama dah p mandikan dia.Arreessa tak meragam pun pagi tu.macam tau-tau je hari tu hari raya.kena pakai baju yang cantik-cantik...


Malam raya, tolong MIL buat ketupat..hahahaha kelako ada yang besar giler, ada yang kecik..layan je la.janji ada rupe paras ketupat tu.




 Muka-muka amatur membuat ketupat....


Di Hari Raya





                                                       Arreessa yang mulatttt..










Selamat Hari Raya :)

LAGI ARTIKEL MENARIK

8 comments

  1. salam aidiladha ea, salam blogging, jemput singgah ke rumah saya plak ea, budak baru, hehe, salam kenal (:

    ReplyDelete
  2. tak tau pun Areesa datang Opis tadi...Auntie nak bagi hadiah....dah lama bawak, tapi selalu terlupa nak bagi kat Papa Areesa

    ReplyDelete
  3. hai azza!nanti ainul follow blog awak ye.tp jgn lupa follow ainul gak:)

    kak mah: faiz tak bgtau ke??? sian auntie.nanti arreessa p sana, arreessa bgtau ye:)

    ReplyDelete
  4. waaahhh.. comeynya baby...
    arreessa.. sedap nama tu.. :)

    ReplyDelete
  5. TQ kid..nama betoi arreessa zulaikha..nice to know u :)

    ReplyDelete
  6. comel baby...
    muaack2 kiss sket.. hehe

    ReplyDelete
  7. hahaa...mulat nyee si arreessa nie...comel...

    ReplyDelete
  8. aima & rina : tqvm..mmmuahhhh ")

    ReplyDelete