Naluri seorang ibu

Tuesday, March 09, 2010

Minggu ni alahan semakin teruk.apa yang saya makan mesti kuar balik.huhuhu.sepanjang hari mual, pening, muntah,badan pun seram-seram sejuk.
sudah lama saya tak call mak saya.bukan taknak tpn tp keadaan saya yg tak menentu.td pun lari p tido kat surau jap nasib baik bos tak cari. betul la org kata " kalau kita susah, mak kita mesti tahu walaupun berjauhan"..
hari ni saya msg kakak saya yg tgh berpantang skrg.Cite la kt dia psl keadaan saya.kakak saya bgtau yang hari-hari mak sebut nama saya.sedihnyer.....mak macam tahu saya dlm kesusahan. saya rindu mak.macam nak tebang balik sekarang. saya mahu telefon dia tp air mata saya mengalir dr td.saya taknak dia dengar saya menangis.nanti dia susah hati.tak lalu makan, tak lena tido.kesian akan dia.

Rindu mak !!!!!




LAGI ARTIKEL MENARIK

3 comments

  1. kesiannya awak. saya dulu pun sama mcm ni. tabah ok. kejap je, lepasni ok :)

    ReplyDelete
  2. ujung minggu ni ajak Ninja blk...naik flight je...huhu.

    ReplyDelete
  3. TQ kak.aru call mak pagi ni.ALhamdulillah sgt lega dpt luahkan pd dia.byk tips yg dia bagi.

    anid:awal-awal ni tidak digalakkan naik flight sbb tekanan tinggi.yg pntg doa mak utk kita kan..

    ReplyDelete